Temeljne vrijednosti Društva

Temeljne vrijednosti (aktiva) koje Društvo zastupa u odnosima sa svojim klijentima, zaposlenicima i dobavljačima su:

  • stručnost
  • povjerljivost
  • pristupačnost
  • korektnost
  • transparentnost
  • izvrsnost

Stručnost ističemo kao prvu vrijednost budući da je ista preduvjet bilo kakvog dugoročnog odnosa. Radi navedenog, pružamo samo usluge za koje smo kompetentni i za koje smatramo da ih možemo kvalitetno obavljati.

Odmah poslije stručnosti, u odnosima s klijentima (ali i u odnosima s našim zaposlenicima i dobavljačima) zastupamo povjerljivost. Naime, kod vrsta usluga koje pružamo, osiguravamo da povjerljive informacije ili bilo kakvi rizici klijenata nisu teme rasprave van ureda ili van sastanaka s klijentom.

Pristupačnost – želimo našim klijentima biti dostupni u bilo koje vrijeme i mogu nas bez ikakvih obveza zatražiti sastanak, kontaktirati mailom ili telefonski kako bi se informirali o našim uslugama ili dobili informacije koje trebaju od nas. Nadalje, jedno od internih pravila Društva je da se na mailove klijenata odgovara najkasnije 24 sata od primitka maila.

Korektnost – uvijek nastojimo imati korektan odnos s klijentom koji podrazumijeva jasnu komunikaciju, očekivanja i obveze obiju strana tijekom suradnje. Želimo raditi samo sa zadovoljnim klijentima.

Transparentnost – za sve usluge koje obavljamo jasno komuniciramo klijentu koja je naša naknada. Navedeno podrazumijeva da klijentu damo informaciju o našem razumijevanju njegovog upita te opsega posla koje očekuje da odradimo, a zatim damo prijedlog naknade. Nikada klijentu ne obavljamo uslugu, a da pritom nismo usuglasili oko cijene i opsega usluga.

Izvrsnost – svaki upit i svaki zadatak koji dobijemo od klijenata za nas predstavlja obvezu u kojoj mi nastojimo opravdati povjerenje koje nam je dano.

Za poslovanje u skladu s iznad navedenim vrijednostima, nužno je osigurati izvore za poslovanje u skladu s takvim vrijednostima.

Naši izvori temeljnih vrijednosti Društva su:

  • ljuski resursi
  • dugoročna suradnja
  • fer naknada

Ljudski resursi – da bi se usluge obavljane na razini koje Društvo zahtjeva i u skladu s temeljnim vrijednostima Društva te internim pravilima, ljudske resurse držimo kao ključan izvor temeljnih vrijednosti Društva. Radi navedenog, našem timu se mogu pridružiti samo kandidati s vrhunskim predznanjem, spremni na stalno usavršavanje te oni koji se slažu i dijele naše temeljne vrijednosti. Za uzvrat našim ljudskim resursima nudimo najviše plaće i stalne edukacije.

Dugoročna suradnja – Kod obavljanja naših usluga nastojimo postići zadovoljstvo klijenta temeljem koje ćemo ostvariti kontinuiranu dugoročnu suradnju.

Fer naknada – podrazumijeva da se klijent ne smije nikad osjećati da je platio usluge za koje nije dobio jednak ili bolji ekvivalent kvalitete usluge od onoga što je očekivao za cijenu koju smo prethodno iskomunicirali. S Druge strane, naša naknada ne bi smjela biti niti niža od tržišne budući da u takvim okolnostima dugoročno ne bi mogla zadržati kvalitetne ljudske resurse koji su nužni za poslovanje u skladu s temeljnim vrijednostima Društva.

Informacije o direktoru i vlasniku Društva

Marko Škara je direktor u društvu Škara Consulting d.o.o. Ima višegodišnje iskustvo u poreznom i financijskom savjetovanju. Pretežno je specijaliziran za optimizaciju poreza, preventivne porezne preglede te druga pitanja vezana za poreze (PDV, porez na dobit i...

read more

O Društvu

O Društvu: Društvo Škara Consulting d.o.o. (nadalje „Društvo“) osnovano je dana 25.01.2018. godine. OIB Društva je: 77034098510, a MBS je: 04853555. Jedini član društva i osoba ovlaštena za zastupanje je Marko Škara. Društvo u trenutku pisanja ovog dijela weba ima...

read more